.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزايش بى سابقه مسافرت به شمال كشور

شمال كشور در 3 روز اخير ميزبان خيل عظيمي از مسافران بود؛ به طوري كه به نظر مي‌رسد، سهميه‌بندي بنزين نه تنها مانع انجام سفر نشد، بلكه نشان داد مردم مي‌توانند با مديريت سوخت، مطلوب‌ترين استفاده را از سهميه خود داشته باشند.   
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، مردم استان‌هاي مازندران، گيلان و گلستان در چند روز اخير، افتخار ميزباني گردشگراني را داشته‌اند، در حالي كه بر اساس پيش‌بيني‌ها با سهيمه بندي بنزين ديگر گذرشان به منطقه شمال نمي‌رسيد.

برخلاف نكته‌ها و گفته‌هايي درباره سهيمه بندي بنزين كه آمد و شد مسافران را در آرزوها جستجو مي‌كرد، در چند روز گذشته برخلاف آن موضوع‌ عمل شد و راه‌ها و مسافرخانه‌هاي استان مازندران نشان داد كه مردم ايران سياحت را دوست دارند و در فرصت پيش آمده از مواهب طبيعي لذت ببرند.
علي احمدي، يكي از شهروندان شهرستان نوشهر در اين باره به خبرنگار فارس گفت: تعداد مسافراني كه در چند روز اخير به استان مازندران آمدند، بي‌سابقه بود؛ به طوري كه به هيچ عنوان انتظارش را نداشتيم و غافلگير شديم.
رئيس سازمان گردشگري استان مازندران نيز در اين باره گفت: در چند روز اخير تمام مراكز اقامتي و بين راهي استان مازندران پر بوده؛ به طوري كه تعداد مسافراني كه در كنار خيابان‌ها به استراحت پرداختند، در مقايسه با گذشته بسيار افزايش يافت.
رحمت عباس نژاد با اشاره به اينكه هتل‌هاي مازندران نيز جوابگوي مسافران نبوده است، اظهار داشت: در اين چند روز اخير با گروهي از مسافران روبرو شديم كه اعلام كردند به دليل نبود مكان اقامتي پس از يك روز گشت در منطقه شمال به موطن خود برمي‌گردند.
وي طرح سهميه بندي بنزين را گذرگاهي براي تحقق سفرهاي گروهي و توريستي عنوان و خاطرنشان كرد: توسعه فرهنگ گردشگري، ارتباطي به محدوديت‌هاي مصرف سوخت ندارد، بلكه مي‌توان از اين فرصت به بهترين نحو براي توسعه تورهاي گردشگري استفاده كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.